АДИЛБАЕВА АЙГУЛЬ СЕЙТХАНОВНА

ӘОЖ  373

КБК   74.267

Б  12

 

Құрастырушы автор:  Адилбаева Айгуль Сейтхановна - Қызылорда қаласы Баймұрат батыр ауылы №218 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

 

Пікір жазған:

Абай ат. ҚазҰПУ-нің Біліктілікті арттыру және қашықтықтан білім беру орталығының доценті, педагогика ғылымдарының кандидаты,

Бельгия Жоғары Мектебінің Гонорар профессоры, Халықаралық Ақпараттандыру Академиясының академигі - А.Ш.Орақова

 

Халықаралық ғылым мен білімді қолдау орталығының оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде талқыланып, 2024 ж.  «12» тамыз  № 264    хаттамасымен мақұлданған және баспаға ұсынылған.

 

ISBN  978-601-02-1929-9

 

Б 12  «Бастауыш сынып оқушыларының тілдік және көркем жазу қабілеттерін арттыру жолдары» Авторлық бағдарлама/ Құраст.авт; Адилбаева Айгуль Сейтхановна – Алматы «EDU print» жедел басу баспаханасы, 2024. – 133 бет.

 

"Бастауыш сынып оқушыларының тілдік және көркем жазу қабілеттерін арттыру жолдары" - бастауыш мектеп оқушыларының тілдік білімдері мен көркем жазу дағдыларын дамытуға арналған инновациялық авторлық бағдарлама. Бұл бағдарламаның мақсаты – оқушылардың тілдік шеберлігін арттыру және олардың сөздік қорын, грамматикалық және стилистикалық білімдерін жетілдіру. Бағдарлама сонымен қатар оқушылардың ойын еркін жеткізе білу, ойлау қабілетін дамыту және көркем мәтіндер жазуға ынталандыруға бағытталған.

Бағдарлама аясында түрлі тапсырмалар мен жаттығулар, креативті жазу сессиялары ұсынылады, бұл арқылы оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеті мен көркем жазу дағдылары жан-жақты дамиды. Оқушылар ақпаратты сұрыптау, негізгі идеяны анықтау және ойын жүйелі түрде жеткізу үшін қажетті біліктіліктерді меңгереді. Әр сабақта оқушылар өз идеяларын бейнелеу үшін сөздік қорын және сыни ойлау қабілеттерін пайдалана отырып, жеке және топтық жұмыстар атқарады. Бұл бағдарлама оқушылардың жазбаша қарым-қатынас дағдыларын жетілдіріп, болашақ оқу және кәсіби жетістіктері үшін негіз қалайды.

 

© Құраст. Авт: Адилбаева Айгуль Сейтхановна 

© «EDU print» жедел басу баспаханасы, 2024

ISBN  978-601-02-1929-9