«Ізденіс жолы» Республикалық журналы №11 (10) мамыр 2024 жыл
МАЗМҰНЫ
Төлегенова Лəззат Өтепбергенқызы. БЕЙІНДІК ОҚЫТУ- КƏСІБИ БАҒДАР БЕРУДІҢ ТИІМДІ
ЖОЛЫ.........................................................................................................................................................3
Аманжолқызы Г. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН ҰЛТТЫҚ ҚОЛӨНЕРГЕ БАУЛУДЫҢ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МƏНІ......................................................................................................................8
Алмас Ə.А. ПƏНДІК-ТІЛДІК КІРІКТІРУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ЖҮЗЕГЕ
АСЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ МЕН ƏДІСТЕМЕЛІК ПРИНЦИПТЕРІ............................11
Қаршыбек Назым Ғалымжанқызы, Жамансариева Лаззат Дауревна. ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕОРИЯ МЕН ПРАКТИКАДАҒЫ РЕФЛЕКСИЯНЫ ЗЕРТТЕУДІҢ НЕГІЗГІ
МƏСЕЛЕЛЕРІ............................................................................................................................................14
Rayev Baglan. FLIPPED CLASSROOM TECHNOLOGY AS A MEANS TO DEVELOP PROJECT
ABILITIES IN HIGH SCHOOL STUDENTS...........................................................................................17
Gulshat Rysbekkyzy Omaraly, Gulnaz Rakhmetbekovna Nurekeshova. FORMATION OF LEXICAL SKILLS
THROUGH VISUAL AIDS IN ENGLISH LESSONS...................................................................21
Сəрс енбай Ұлмекен. ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРҒА
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ......................................................................26
Карибаева Айгерім Асқарбекқызы. ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ƏДЕБИЕТІ ПƏНДЕРІНДЕ САРАЛАП ОҚЫТУ
ƏДІСІНІҢ ТИІМДІЛІГІ...........................................................................................................................27
Махатаева Ақсауле Исаевна. ҚАЗАҚ ТІЛІ ПƏНІН ОҚЫТУДА ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ ІС-ƏРЕКЕТТІ
ҰЙЫМДАСТЫРУ ƏДІСТЕРІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ.........................................................................29
Досжанова Ботакөз Нұрханқызы, Тілеубай Сарсен Шайкамалқызы. WEB-QUEST ТЕХНОЛОГИЯСЫН
Ө Ң І РЛ І К Э К О Н О М И К A Д А Д A М Ы Т У М A Ң Ы ЗД Ы Л Ы Ғ Ы . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 1
Жанар Ералхановна Сагынбаева, Бостанов Бектас Ганиевич. ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУДІ
ЦИФРЛАНДЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРҒА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР ...... 33
Хегай Эльвира Викторовна ТВОРЧЕСКАЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ УЧИТЕЛЯ
НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ КАК ВАЖНЫЙ ФАКТОР ФОРМИРОВАНИЯ ВСЕСТОРОННЕ РАЗВИТОЙ
ЛИЧНОСТИ............................................................................................................................................35
Жүнісов Жалғасбек. КӨРКЕМ ЕҢБЕК ПƏНІНІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ МЕН ПАЙДАСЫ ............37
Тұрдыходжаева Айдана Сұлтанқызы .АУТИСТ БАЛАЛАРДА ҮЛКЕН МОТОРИКАНЫ ДАМЫТУҒА
АРНАЛҒАН ОН ЖАТТЫҒУ...................................................................................................................40
Файзулла Ақниет Бахытқызы .ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ.............41
Б о р а н б а е в а Ж а н а р . Б А С Т АУ Ы Ш С Ы Н Ы П Б І Л І М Б Е Р У Ү РД І С І Н Д Е Ж А Ң А
ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ......................................................................................................47
Утеева Гульшат Бахытовна. АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫ ТІЛ ҮЙРЕНУГЕ
ЫНТАЛАНДЫРУ.................................................................................................................................48
Сəденова Нұржанар .ЗАМАНАУИ БІЛІМ МАЗМҰНЫ БОЙЫНША БАСТАУЫШ СЫНЫП
ОҚУШЫЛАРЫН САБАҚҚА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ.....................................................49
Абиханова Айгүл АҢЫЗДАР АРМАНДАРДЫҢ ЖЕТЕКШІСІ............................................................50
Алпанова Шынар. БАСТАУЫШ СЫНЫПТА МАТЕМАТИКА ПƏНІНЕН ҚОСЫМША САБАҚТАРДЫ
ҰЙЫМДАСТЫРУ...........................................................................................................51
Б о р а н б а е в а Ж а н а р . О Қ У Ш Ы Л А РД Ы Ң ФУ Н К Ц И О Н А Л Д Ы Қ САУАТ Т Ы Л Ы Ғ Ы Н
ҚАЛЫПТАСТЫРУ.....................................................................................................................................52
Акимова Лаура. МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ
Л О Г И К А Л Ы Қ О Й Л А У Ж Ə Н Е Е С Е П Т Е У Д А Ғ Д Ы Л А Р Ы Н Д А М Ы Т У
Қайнарова Лайла.АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕРКІН СӨЙЛЕУІ ҮШІН
ҚОЛДАНЫЛАТЫН ƏДІС-ТƏСІЛДЕР....................................................................................................55
Оспанова Қымбат .АҒЫЛШЫН МАҚАЛДАРЫ МЕН ОЛАРДЫҢ ҚАЗАҚ, ОРЫС ТІЛДЕРІНДЕГІ
БАЛАМАЛАРЫ.........................................................................................................................................56